Sunday 15 September 2019

Illumama Coummunity Keep Calm and Celabrate 孕婦講座

較早之前,我講過8月同9月係我去產前講座嘅最後衝刺,今次繼續分享一下啦。

Illumama Community Keep Calm and Celebrate 孕婦講座,呢個講座要收到 SMS 先可以報,無得上網公開報名的,所以,登記成為 Illuma 會員嘅媽咪,記得留意 SMS 信息。

呢個講座亦算搶手,上月我收到 SMS 後的兩天才報,已經滿額了。所以,9月我特別留意電話信息,一收到講座報名邀請,便立即回覆。講座分3場,每個月只有一天,大約於月中舉行,報名 SMS 大約會於月頭收到。

早上,到達香格里拉酒店,先確認資料,然後在佈景版前拍紀念照,上載到 Instagram 及做好 hashtag 後,會即場把照片印出來,不錯呢!


講座開始,首先由營養師講講營養資訊,接著由催乳師教授餵哺知識,包括姿勢、方法及乳房按摩等,摧乳師會用BB公仔作餵哺姿勢示範,比起淨用圖片更為清晰。孕媽咪亦可以用枱上BB公仔作模仿練習。




理論講座大約45分鐘,接著跟著籌號,分批到另一間房,進行一對一營養師諮詢。營養師會分析準媽咪現時飲食習慣,再作出建議。


因為我比較早到的關係,得到很前的籌號,所以好快可以見營養師,最後,攞完禮物,好早就走得了。同場,亦有 Illumama 媽媽奶粉試飲,即場購買孕婦營養補充品亦有優惠價同贈品。



個人覺得 Illumama Community 講座禮物幾豐富,場地安排亦舒適。另外一提,日後成功報名嘅媽咪,可以早少少到達會場,除了要排隊影相之外,亦可以攞早少少嘅籌做營養諮詢,另外要用少少時間填幾張表格,完成晒就可以得到講座禮物喇。





No comments:

Post a Comment