Sunday 29 September 2019

網上購物體驗 ~ EC Ways 嚴選優質健康產品平台

宜家網上購物平台愈來愈多,足不出戶就可以享受購物樂,特別近呢個月進入待產時候,大多留係屋企,網上購物就成為我呢排嘅消遣。

同大家分享下我嘅收穫先,我今次係喺【EC Ways 嚴選優質健康產品平台】買嘅,主要代理外國食品同埋用品。買滿 $300就可以免順豐站/智能櫃費用。


我習慣一睇就睇小朋友嘢先,見首頁推廣緊 Lusol 韓國鹿茸紅蔘汁,就買一盒比阿囝阿女試飲。佢係用韓國紅蔘 + 紐西蘭鹿茸製成,增進小朋友免疫力及體力。即開即啜,聞落去幾香蔘味,飲落口甘甘甜甜。



然後,比阿女見到有水果乾,話要試。我話係比冇牙仔嘅 BB 㗎,佢話買定比細佬喎,其實係佢自己想食。經佢游說下,見平平地,買3包啦。開咗包梨味,唔錯哦,100%水果脫水製成,味道同原個水果冇分別。



最後,見有 Manuka 賣。平時一到秋冬前,我會飛澳洲或者紐西蘭買,不過宜家陀緊BB冇得飛,生完起碼半年後先飛去買。所以喺埋 EC Ways 買定先,#Melora UMF10+,一小包一次啜入口,夠方便。另外買埋 UMF15+ 嘅 Manuka 糖,秋冬潤喉唔錯。


今次收穫唔錯,黎緊生完坐月,又再睇下有咩啱買先。


【EC Ways】
http://www.ec-ways.com

No comments:

Post a Comment