Tuesday 27 August 2019

「壹家人× Eye Kitchen」奶皇月餅班

就快中秋節,唔知大家有冇自己整月餅呢?以前未結婚時,我就自己出去學整冰皮,學完仲好有恆心咁返屋企再整,當時我爸爸陪我癲,係屋企跟我學整。
轉眼間10幾年後,有小朋友了,就去玩親子班啦。
早前,帶囡囡參加「壹家人× Eye Kitchen」奶皇月餅班。妹妹第一次玩呢類烹飪班,前一晚已經好興奮,不斷問幾時可以出去呀。
月餅班多不勝數,我揀呢個班嘅原因,首先係因為整兔仔造型,好可愛,小朋友一定喜歡。第二,現實一點,係因為價錢合理,$420,比起外面好多都要接近 $500呢!最後一個主要原因,係 Eye Kitchen 導師 Elizabeth 主張用健康材料烹調,所以今次嘅奶黃月餅,選材都係天然無添加:
奶黃餡係用鮮雞蛋 + 天然雲呢拿油煮成,冇奶粉、冇色素、冇香精,所以製成品嘅顏色會比較淡。糖方面,會用有機甜菊糖,唔會影響血糖水平,宜家好多健康菜式,都會用呢款調味材料。

到達太子 Eye Kitchen,工具和圍裙已經準備好在枱上了,個個小朋友都好心急動手。導師先將每個程序都清楚講解同示範,仲好風趣幽默,小朋友唔會聽到悶。
大部分工序都係囡囡自己一手包辦,我淨係幫佢比較難嘅步驟~~包餡。
首先將奶黃餡分成六等分,然後搓圓,接著混和面粉及牛油,搓皮,頭幾個步驟簡單,我可以坐在一邊看,囡囡仲話自己攪掂,唔比我插手。直到包餡時,技巧難少少,需要我幫一個幫了。
做好兔仔造型,就可以入爐。每焗幾分鐘,就要攞出來攤一攤,再焗。大約半小時,出爐了,好可愛呀,成爐都係兔仔。
返到屋企,急不及待試味先。好好食呀!

No comments:

Post a Comment