Friday 9 August 2019

D.PARK 愉景新城「開學用品展」


仲有唔夠一個月開學喇。

自己由細到大,媽咪都會幫我每年換一次新文具、新書包、新鞋。宜家自己做咗媽咪,當然都會幫仔女準備一下新用品開學。哥哥除了書包之外,其他返學用品及文具都已經又殘又爛,而妹妹今年升小一,更加要為佢準備一套整齊裝備。

前幾日到 D·PARK 逛街,遠遠看到一大幅掛布寫著「開學用品展」,我就同老公講:「太好了,一定要落去睇睇,好多開學用品需要買呀!」




 「開學用品展」場內包羅萬有:書包、返學波鞋、皮鞋、文具精品等等,方便父母同小朋友一站式選購,唔洗走來走去 (買鞋去鞋店,買書包去書包店,買文具又要去精品文具店,挺麻煩的)。



另外,哥哥同妹妹都好喜歡睇書,場內有各種中英文圖書及補充練習,有D特價圖書仲低至10蚊一本。


然後,我哋又去展場隔離嘅 Donut Village,入面有幾個「D·Pick Store」,係細細間嘅舖頭仔,同埋車仔檔,售賣多款卡通人物嘅學校用品,特別以 Sanrio 卡通為多。小息袋、功課袋、水樽、圍裙手袖、雨衣等等都有。妹妹一見到「花漾精靈」卡通嘅小息袋,立即攞上手,好喜歡呢。媽咪我睇中一個 Hello Kitty 款,我自己都好想買一個返工用呀!




值得一提的,係其中一個「D·Pick Store」售賣多個品牌嘅護脊書包,包括 SPI、Beckmann、Moonrock、Tiger Family。書包最緊要保護小朋友脊骨,平均分佈書本重量,減輕背部的負重壓力。相信呢四個牌子亦最受大部分家長同小朋友歡迎。



 
而8月逢星期日下午 3至5時,會有脊醫為小朋友檢查脊椎健康。但名額有限,需要登記,詳情可參考 D.PARK 專頁。

<開學用品展詳情>
日期:即日起至9月15日
時間:星期日至四 11am~8pm
            星期五六 11am~8:30pm
地點:D·PARK 愉景新城中庭L1



No comments:

Post a Comment