Sunday 9 August 2020

一家大細的防蚊裝備 Mog One 便攜式電子驅蚊器

 夏天,又係多蚊嘅季節,回想起疫情前我哋經常行山,每次都被蚊針到手腫腳腫,尤其我同埋哥哥最惹蚊,噴咗蚊怕水都依然被針。加上,屋企近山邊,一開窗就有蚊飛入黎。

用蚊貼、蚊怕水,未必持久,哥哥妹妹又話陣味難聞,所以我轉用咗電子驅蚊器。韓國 Mog One 就啱晒我哋一家大細,貪佢款式選擇多。

專門設計比小朋友嘅 Mog One - i,有四個卡通動物款式,附有手帶及掛繩,可以戴係手腕或掛頸。哥哥妹妹一個藍色,一個粉紅色,唔洗爭。

我同老公就用匙扣設計嘅 Mog One light,行山時可以扣係背囊,亦同樣附有掛繩。

唔講唔知。。。研究指出,叮咬人類嘅,大部分係產卵期間嘅雌蚊,因為佢哋需要吸食血液以補充營養,而為咗保護體內嘅卵,雌蚊會躲避雄蚊。Mog One 就利用呢個原理,以獨特聲波模仿雄蚊飛行頻率,防止雌蚊靠近。

USB 充電 30分鐘,就足夠使用 30小時!發出嘅聲波,#對人蓄及環境無害,有兩段音頻選擇,70-80% 有效於 3米範圍內阻止蚊子接近,Mog One light 仲多達 5米。除咗戶外活動必備之外,我會將佢掛係窗邊,從自就唔再有蚊飛入屋喇。

銷售點: 全線百老匯、指定豐澤、崇光百貨銅鑼灣店、指定 LOG-ON、Apita、JC Shop

澳門: 新八佰伴

 

更可到 Pedal Lifestyle Facebook購買: https://www.facebook.com/pedallifestyle/?ref=page_internal

No comments:

Post a Comment