Monday 3 August 2020

改善姆趾外翻 矯正襪免開刀

因為工作關係,呢十多年經常著住高踭鞋走路,而且因為貪靚,唔肯著闊頭,仲愈著愈高踭。兩三年前開始,發現拇趾骨腫痛,向外突出,出現拇趾外翻問題,尤其以左腳較嚴重。

初時,只係返工著高踭鞋先痛,後來演變成唔著鞋都會痛。上網搵過治療方法,唔想開刀做手術,就唯有自己按摩,將拇趾向外拉。有次,老公買咗一粒矯正膠比我,套係拇趾,但好易甩,仲好快爛咗。

今次,比我搵到 Footsmile「拇趾外翻矯正襪」,有效伸展及分開交疊嘅腳趾頭,減低拇趾外翻處嘅壓力。





同時,減低拇趾骨與鞋內側摩擦所造成嘅不適。佢採用 SEBS 醫療級矽膠材質,耐用唔易變形。




矯正襪有良好嘅伸展性及彈性,套係前腳掌,唔會脫落。質地輕薄,套完之後,可以著番普通鞋,透氣舒服。我連續套咗一整日,疼痛感大大減少。黎緊我會繼續用,慢慢改善我嘅腳趾問題。





IG:@footsmile.jp


#改善拇趾外翻 #免開刀 #FootSmile #日夜皆可用

No comments:

Post a Comment