Wednesday 3 June 2020

五行精油 舒緩壓力 放鬆心情

成日聽身邊朋友講精油嘅療效,而近呢半年,自從生完細佬後,因為精神同情緒上嘅疲累,我亦開始接觸精油,試試利用佢幫助舒緩。

其中,我比較喜歡 DK Aromatherapy 「五行系列」,佢分為金、木、水、火、土,每款有唔同功效,包括減輕壓力及焦慮、提升睡眠質素、治療頭痛、增強專注力及免疫力等。


金 Metal (乳香、茉莉、伊蘭伊蘭、佛手柑、廣藿香) – 自信與魅力
木 Wood (香柏木、薰衣草、佛手柑、馬鬱蘭、芳樟木) – 冷靜與輕鬆
水 Water (檸檬、迷迭香、尤加利、胡椒薄荷、茶樹、甜橙) – 集中精神,改善呼吸
火 Fire (甜橙、葡萄柚、山雞椒、玫瑰天竺葵) – 愉快與平衡
土 Earth (玫瑰天竺葵、佛手柑、橙花、苦橙葉、岩蘭草) – 甜睡與熱情

我試咗 Metal 同埋 Wood。Metal 令人提升自信,展現魅力,最適合社交場及聚會,岩晒我返工對住咁多客人。


而 Wood,我就用於睡房,每日辛勞過後,香氣幫助我放鬆,令頭腦冷靜,慢慢進入夢鄉。


除咗簡單滴於擴香木,或香薰機外,滴入水中淋浴都非常好,一邊浸浴,一邊聞住香香嘅蒸氣,身心都得到舒緩。另外,仲有香薰頸鍊,隨時都可以戴住香氣。我遲下一定要試埋其他幾款先。


【DK Aromatherapy】
門市:香港上環新街市街19號地下
電話: 852 – 2386 3588
營業時間:11:30am - 8:30pm
網址:http://www.aroma.com.hk/
其他銷售點:LOG-ON,永安,沙田新城市一田,有機足印




No comments:

Post a Comment