Thursday 18 June 2020

改善困擾多年鼻敏感 每日食蟲草濃縮精華

我細個已經鼻敏感,大囝同我一樣都係,甚至嚴重過我。一直都試唔同方法去改善,用空氣淨化機、煲改善敏感嘅湯水、睇醫生食藥等。特別早上起身,噴嚏打個不停、鼻水長流,所以返學、返工都要預早起身,預多少少時間處理個鼻。

好多人建議食蟲草,而之前我哋食開「自然良坊」嘅保健品,知道佢有款「蟲草濃縮精華」,一於試試。佢哋培植嘅蟲草菌絲體CS-4,經先進生物科技進行萃取,5倍濃縮,一盒已經等於3 両蟲草!


我同阿囝每朝食一粒,兩個多星期喇,鼻敏感有所改善,起身唔洗再「包雲吞」。而阿囝本身亦有氣管敏感,出街成日咳,人哋唔知以為佢有病菌,彈開幾呎。但宜家連氣管都得到舒緩,強肺補氣,冇再咳喇。



其實,除咗改善鼻敏感外,日常服用,仲可以保護腎臟、肝臟、胸肺功能,保持心血管健康、減少白髮。亦適合女士作經前及經後調理,美顏養生。而一至四歲小朋友,可以拆開膠囊,將精華溝入湯、水、蜜糖送服。


一盒「蟲草濃縮精華」有咁多功效,大家都不妨買黎試下呀。

自然良坊專門店:旺角彌敦道760號聯合廣場30號B地下 (太子港鐵站B2出口)
Facebook : www.facebook.com/NaturalSquare
微博 : www.weibo.com/naturalsquare
網站 : www.naturalsquare.com.hk/
網店 : https://www.naturalsquare-eshop.com


No comments:

Post a Comment