Monday 29 March 2021

頭髮豐盈唔再扁塌 Dove bio. selection 1+2自選洗護髮配方

我本身嘅髮質偏幼細,所以睇落好似好少頭髮咁,再加上每次生完小朋友,都有脫髮問題,攪到頭髮愈來愈愈少咁,尤其是頭頂及前額位置,又少又扁塌。所以我成日都會留意有咩護髮產品可以改善我嘅頭髮問題。


早排行街,見到大大個廣告箱,新出咗日本製 Dove bio. selection「1+2自選洗護髮配方」,一套三支,專門針對稀薄細軟或染後暗啞褪色髮質,仲有效減少掉髮,及幫助維持染後髮色。




佢嘅「透明質酸保濕洗髮露」,無矽配方能為頭髮溫柔潔淨,同時含有高達 2倍鎖水力嘅保濕透明質酸,能鎖緊水分,為髮絲吸收護髮精華的營養打底。而且,仲有來自大馬士革玫瑰萃取嘅精華,抗氧化之餘,仲散發淡淡玫瑰香氣。




洗髮後,我會用埋「豐盈防掉護髮精華」,專為我呢類稀薄細軟髮質而設。佢含有保濕透明質酸及薑根萃取物,令頭髮變得強韌健康,減少甩髮。當中亦加入塑髮豐盈因子,增加髮絲強韌度及彈性,營造蓬鬆效果,改善扁塌。經測試證實能 91% 減少掉髮。




另外,Dove bio. selection 仲有款「光澤亮采護髮精華」,同樣含有保濕透明質酸,再加上葵花籽萃取物,有助保護染髮髮色。當中更含「沙漠中液態黃金」之稱嘅有機黃金荷荷芭油,令頭髮更保濕,而豐富嘅維他命及脂肪酸,仲可以為髮絲補充營養。經真實用家測試,97% 用家認同用後能保持染後髮色。



用咗幾日,頭髮明顯有番立體感,keep 足全日都唔會塌。頭頂位置嘅頭髮睇落豐營咗,睇外表都後生d呀!


好嘢要同大家分享,用埋呢張 $15 優惠券,真係超抵買 

https://promotion.unilever.hk/coupon/dove/bio-selection-202103



#Dovebioselection #1加2自選洗護髮配方#從頭欣賞歲月の美#日本製#先潔淨後養護#防掉髮 #hkbeauty 

No comments:

Post a Comment