Monday 2 March 2020

全天候保護家居 Raze光觸媒納米用品

呢排,我同小朋友如非必要,都唔會外出,減少與人接觸,降低病菌繼續散播嘅機會。雖然話留係屋企係最安全,但我都唔可以鬆懈,仍然要注意家居衛生,預防病菌。

所以,我用 Raze 家居潔淨用品。只需要於物件表面均勻塗噴,等待3小時,乾咗之後,就會形成一層納米保護膜。


佢嘅原理,係靠當中嘅光觸媒納米粒子,能夠依附於任何表面,當暴露於光之下,就會釋放電子,形成活性氧,分解細菌、病毒、氣味粒子及VOCs。就算冇光,都可以運作長達8小時。


佢有效抑制病菌 達 99.9%,例如金黃色葡萄球菌、流行性感冒菌、大腸桿菌等。能 #分解甲醛、苯、甲苯、二甲苯、氨、TVOC 等污染物,仲可以去除臭味,抑制霉菌。

最重要係成份無毒,屋企有小朋友、BB及寵物,都可以安全使用,絕對啱晒我一家人。保護膜嘅功效可以維持90日咁耐 tim。

Raze Wood 可以針對性噴於木製用品,例如木椅、木門、木地板等。


Raze Ceramic 就用於陶瓷用品,我特別用黎噴於座廁、浴室瓷磚等。另外,仲有針對皮革用嘅 Raze Leather,同埋全效性嘅 Original。



以後,全屋都可以得到全天候嘅保護喇。更多資料及購買  http://nanoraze.com?aff=48

No comments:

Post a Comment