Sunday 3 November 2019

Mides 開倉

今次真係要讚一讚爸爸了。

9年以來,屋企一家大細嘅衫都係由我買,就算懷孕期間,唔方出門,都係由我做網購。不過今個月因為我坐月未出關,撞正 Mides 開倉,爸爸竟然自發地去咗買BB衫。

爸爸去到開倉場地,好似好興奮咁,不斷 send  BB 衫相比我,又話呢件靚,果件靚。

 


最平19蚊就有交易嘅口水肩、手套仔。


今次我嘅目標係連身衣,爸爸影好多款比我睇,最後買三件,一共150蚊有找。原價一件都要差不多150蚊。


另外,仲有BB 同小朋友必備嘅純白色底衫仔。連農曆新年衫都有,趁咁抵,買定都好呀。


 

返到屋企,細佬BB 試身,好滿意。由於爸爸見我對嘅戰利品好滿意,話會再去多次,買多幾件喎。


Mides Staff Open Day 開倉
日期:1029日至115
地點:荔枝角道8227樓西翼



No comments:

Post a Comment